неділю, 18 грудня 2016 р.

Містер Х – 2016


Минулий тиждень для хлопців нашого закладу став дійсно хвилюючим, адже Броварський НВК обирав свого «Містера Х – 2016». У поєдинку за почесний титул змагалися найактивніші юнаки школи. Всі вони були об’єднані бажанням бути першими та найкращими. 

                          
Учасники з неабияким ентузіазмом презентували професію своєї мрії й не забули похизуватися відмінним почуттям гумору. А от рішучість юнаків та вміння швидко приймати рішення ми перевірили під час конкурсу «Запрошення», що став справжньою імпровізацією. Усі присутні впевнилися, що наші хлопці як справжні чоловіки – були готовими до всього.                              
            Третій конкурс довів, що хлопці можуть бути не тільки хоробрими та вольовими, а ще й талановитими. А наостанок учасники продемонстрували нам рівень своєї фізичної підготовки. 
              Підсумовуючи результати оцінювання журі, ми отримали ім’я переможця та хлопця, який буде представляти БНВК на міському конкурсі. Дмитро Шавурський посів перше місце в конкурсі «Містер Х – 2016» і став «Містером Глядацьких симпатій».
                      
« Ця перемога далася мені нелегким шляхом, але я постійно знаходив у собі сили боротися. Саме підтримка моїх однокласників надавала мені сили й наснагу йти вперед, до перемоги! Проте зараз усі мої думки зосереджуються на міському конкурсі «Капітан та Попелюшка», де ми разом з Ольгою Слижук будемо представляти нашу школу. Я вірю, все відбудеться на вищому рівні! Тож, сarpe diem і тільки разом, тільки до нових перемог!» – енергійно розповідає нам Дмитро. Ми сподіваємося, що такий запал протримається ще довго, а всі вершини будуть підкорені. Вітаємо! 

                                       Катерина Молнар, Голова Учнівської Дистрикторії БНВК

Немає коментарів:

Дописати коментар

Жовтневі вітання

Незмінно у першу неділю жовтня відзначається День працівників освіти. Жовтень 2020 року не став виключенням. З самого ранку, 2 жовтня, у Бро...