понеділок, 26 лютого 2018 р.

ВИБОРИ ГОЛОВИ УЧНІВСЬКОЇ ДИСТРИКТОРІЇ


Цього місяця в нашому закладі відбулися вибори голови Учнівської Дистрикторії БНВК. Традиційно школярі мали змогу ознайомитися з агітаціями кандидатів, аби краще зрозуміти їх позицію. 
Голову учнівського самоврядування обирали: старости 5 – 11 класів, висловлюючи думку більшості свого класу, вчителі, активісти Дистрикторії та адміністрація закладу.
Перемогу здобув Олександр Бачинський, учень 9-В класу. 
 
\   - Знаєте те відчуття, коли мрії збуваються? Саме його я відчув, коли здійснилась одна з моїх заповітних мрій - стати президентом рідного закладу.

 Я наполегливо йшов до цієї цілі, оминаючи всі перешкоди. Найбільше дякую друзям, які весь час вірили та підтримували мене.  Варто подякувати й тим, хто не вірив у мою перемогу.
Саме ви зробили мене сильнішим
:)      
       Я впевнений, що разом ми змінюватимемо Броварський НВК у кращу сторону. Вперед! – натхненно ділиться своїми думками наш переможець.
Вітаємо Олександра з перемогою!
  Зичимо наснаги та рішучості на новій посаді.


                                                                                                    Катерина Молнар

Немає коментарів:

Дописати коментар

Жовтневі вітання

Незмінно у першу неділю жовтня відзначається День працівників освіти. Жовтень 2020 року не став виключенням. З самого ранку, 2 жовтня, у Бро...